خرید و همینطور فروش مبلمان اداری نیازمند آگاهی از نکاتی است که با رعایت کردن آن از جانب خریدار و فروشنده باعث رضایتمندی دو طرفین میشود. در ادامه میخواهیم درباره این نکات با شما صحبت کنیم.
برای مبلمان اداری ، مهمترین قسمت نحوه قیمتگذاری آن است. فروش لوازم اداری باید بر اساس کیفیت و کاربرد آن قیمت گذاری شود. برای این مرحله نیاز است استانداردهای اجناس اداری قبل از فروش بررسی شود و بهترین قیمت آن برای مشتری در نظر گرفته شود. با این حساب هر کالایی که گرانتر باشد، قاعدتا جنس بهتری ندارد.
حتما ضرب المثل “هرچقدر پول دهی، آش میخوری” را شنیدهاید. امروزه مواردی در بازار وجود دارد که میتواند این گفته را نقض کند. بنابراین بهتر است به این ضرب المثل تکیه نکنید و خودتان برای کالای مورد نظر وارد تحقیق شوید. در این صورت اگر با بررسی تمامی جوانب مبلمان اداری مورد نظر خود را خریداری کنید، احتمال این که پس از خرید از کار خود پشیمان شوید، بسیار کم میشود.
برای خرید مبلمان اداری باید به بودجه خود دقت کنید. این مسئله به خصوص برای شرکتهایی که به تازگی مرحله تاسیس را پشت سر گذاشتهاند، موضوع مهمی است. چرا که باید هر قدمی برای کارهای شرکت برمیدارند بسیار سنجیده باشد تا در حساب و کتاب کلی و مخارج شرکت خللی ایجاد نکنند.
بسیاری از فروشگاهها برای قسمت فروش مبلمان اداری خود کارشناسان با تجربهای را استخدام میکنند تا بتوانند راهنماییهای درستی به مشتریان بدهند. آنها بر اساس تجربه خود سعی میکنند نیازهای شما را برای این خرید بسنجند و با سلایق شما آشنا شوند.
برای خرید مبلمان اداری به عنوان خریدار بهتر است کارایی مبلمان را برای دفتر اداری خود بسنجید. وقتی بودجه شما برای خرید کالاها محدود باشد، این موضوع حساسیت بیشتری هم پیدا میکند. بنابراین از خرید کالاهایی که کاربردی برای شما ندارند و تنها جنبه تزیینی و تغییر دکوراسیون دارند پرهیز کنند. بسیاری از اجناس در بازار هستند که علاوه برا کاربردی بودن میتوانند تغییر مناسبی برای فضای کاری شما ایجاد کنند. پس بهتر است برای خرید به سراغ چنین وسایلی بروید.
یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید مبلمان اداری باید در نظر بگیرید این است که بر اساس نوع کاری که در شرکت انجام میدهید وسایل اداری را خریداری کنید و در نهایت دکوراسیونی که برای فضای کاری خود میچینید گویای کار و حرفه شما باشد.
برای مثال اگر حوزه کاری شما در زمینه فعالیتهای حقوقی و امور وکالت است، باید مبلمان رسمیتری خریداری کنید. پیشنهاد ما خرید مبلمان راحتی با پارچه چرمی، که بهتر است رنگ آن تیره باشد. البته از سبکهای دیگری نیز میتوانید برای دفتر حقوقی خود استفاده کنید. در مقابل اگر حوزه فعالیتی شرکت شما یک رسانه اینترنتی یا یک استارت آپ باشد بهتر است از رنگهای شادتری برای فضای کاری خود استفاده کنید. محیطها و دکوراسیون خشک و بیروح برای این شرکتها میتواند از کارایی نیرو بکاهد. بهترین کار این است که برای شرکت خود یک نیروی طراح دکوراسیون اداری استخدام کنید و مراحل تغییر را با م او پیش ببرید. خرید مبلمان اداری تنها یک بخش از تغییر دکوراسیون فضای شرکت شماست.
امروزه تنوع طرحها و رنگ مبلمان اداری ممکن است ما را در لحظه خرید آن دچار سردرگمی کند. فروشندگان با مهارت باید برای فروش مبلمان اداری دقت کنند که وفاداری مشتری به شما مهمترین موضوع سودآور برای شماست. چرا که اگر مشتری از کیفیت اجناس و خدمات پس از فروش شما راضی باشد میتواند برای خریدهای بعدی هم به شما مراجعه کند. علاوه بر این ممکن است کالا و خدمات شما را به دیگر دوستان خود هم معرفی کند. این موضوع میتواند تاثیر زیادی بر روی افزایش فروش شما داشته باشد.
درباره این سایت